1. BESTILLING

1.1 Skal jeg åbne en konto for at handle hos jer?

Nej, det behøver du ikke. Du kan foretage dit indkøb som gæst.
Men ved at oprette en konto hos os, vil det give dig mulighed for at bestille uden at skulle indtaste dine oplysninger hver gang du handler.
Du kan tilmelde dig nu eller ved første køb, før du tjekker ud på kassesiden.

1.2 Hvordan opretter jeg en konto?

Klik venligst på “Log ind / Tilmeld” i øverste højre hjørne og udfyld dine personlige oplysninger.

1.3 Hvordan bestiller jeg?

Søg efter den vare du ønsker at købe og læg den i din indkøbskurv.
Når varen er lagt i indkøbskurven kan du gå videre til kassen.
Kontroller og sørg for at alle oplysninger er korrekte, før du bekræfter dit køb og betaling.

1.4 Jeg har problemer med at lægge varer i min indkøbskurv

Du vil være i stand til at tilføje varer, så længe de er tilgængelige.
Det kan forekomme at varen er i en andens indkøbskurv, hvorefter status for varen afspejles som “midlertidig utilgængelig”.

1.5 Hvordan betaler jeg for min ordre?

Vi modtager betaling med VISA-Dankort, VISA/Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club og MobilePay

1.6 Kan jeg ændre og annullere min ordre?

Desværre er det ikke muligt at ændre eller annullere en ordre på shoppen.
Kontakt venligst kundeservice på tlf.: (+45) 6015 1962 eller e-mail: mail@lekirk.dk.

1.7 Jeg har en rabatkode, hvordan kan jeg bruge den?

Indtast kuponkode i feltet “Kuponkode” og klik på “Anvend kupon”, inden du fortsætter til betaling.
Bemærk venligst, at vi ikke manuelt kan anvende en kuponkode til din ordre.
Sørg venligst for at alle oplysninger er korrekte, inden du bekræfter dit køb.

1.8 Hvordan vil jeg vide, om min ordre er bekræftet?

Når du har lagt din ordre, modtager du en e-mailbekræftelse for at bekræfte, at din ordre er modtaget.
Bemærk dog, at ordren kun sendes, når din kreditkortbetaling er godkendt og fakturerings- og leveringsadresse er verificeret.
Alternativt kan du kontrollere status for din ordre i “Min konto”, hvis du er en registreret bruger.

 

2. FORSENDELSE & LEVERING

2.1 Hvornår vil min ordre blive behandlet?

Alle ordrer behandles indenfor 1-2 arbejdsdage, eksklusiv weekend og helligdage. 

2.2 Hvor lang tid tager det for mig at modtage min ordre?

Standard leveringsrammen er cirka 1-3 arbejdsdage fra det tidspunkt du bestiller.

2.3 Hvordan kan jeg spore min levering?

Når ordren er afsendt, sendes en e-mailbekræftelse til dig med et sporingsnummer.
Du kan kontrollere og spore leveringsstatus for din ordre hos GLS.

2.4 Hvad er fragtomkostningerne?

GLS PakkeShop – 39 DKK (Over 450 DKK – Gratis).
GLS Erhverv – 52 DKK
GLS Privat – 62 DKK

2.5 Kan jeg ændre min forsendelsesadresse efter at min ordre er blevet bekræftet?

Vi kan desværre ikke omdirigere ordren, når din ordre er bekræftet.
Derfor skal du sørge for at angive den rigtige forsendelsesadresse.

2.6 Der er en manglende vare i min ordre, hvad skal jeg gøre?

Vi beklager for at sende dig en ufuldstændig ordre.
Kontakt venligst kundeservice på tlf.: (+45) 6015 1962 eller e-mail: mail@lekirk.dk – og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

2.7 Jeg har modtaget en defekt vare, hvad skal jeg gøre?

Vi beklager, hvis du har modtaget en defekt vare fra os.
Kontakt venligst kundeservice på tlf.: (+45) 6015 1962 eller e-mail: mail@lekirk.dk.
Du kan også benytte vores returportal.

2.8 Jeg har modtaget en forkert vare, hvad skal jeg gøre?

Vi beklager, hvis du har modtaget en forkert vare fra os.
Kontakt venligst kundeservice på tlf.: (+45) 6015 1962 eller e-mail: mail@lekirk.dk.
Du kan også benytte vores returportal.

2.9 Jeg har købt den forkerte størrelse eller farve

Kontakt venligst kundeservice på tlf.: (+45) 6015 1962 eller e-mail: mail@lekirk.dk.
Du kan også benytte vores returportal og få din vare ombyttet efter ønske.

2.10 Jeg har ikke modtaget min pakke, hvad skal jeg gøre?

Hvis du ikke har modtaget din pakke efter 5 arbejdsdage, fra den dag pakken er sendt.
Kontakt venligst kundeservice på tlf.: (+45) 6015 1962 eller e-mail: mail@lekirk.dk.